Декларация за поверителност 2016-05-13T16:16:49+00:00
Тази декларация за поверителност определя правилата, при които servo.bg събира, съхранява и обработва личните данни на посетителите и потребителите на сайта. За целите на настоящата Декларация, под “Лични данни” се разбира всяка информация съдържащи конкретни данни според, които едно лице може да се идентифицира. Моля, прочетете настоящата декларация внимателно за да научите какво точно събираме, с каква цел, как използваме и защитаваме Вашата лична информация.
Каква лична информация събираме от посетителите на нашия сайт?
Когато правите поръчка или се регистрирате на сайта, може да бъде поискано да въведете вашето име, пощенски адрес, телефонен номер или друга информация, която ще ни помогне да се свържем с Вас.
Кога събираме тази информация?
Ние събираме информация от Вас, когато се регистрирате на сайта, правите поръчка, записвате се за нашият Бюлетин, попълвате форма за анкета или отваряте Сигнал за поддръжка.
Как използваме събраната информация?

Събраната информация ни е необходима и употребяваме за следното:

  • За да подобрим начина на ползване на нашия сайт, като Ви доставим съдържание или предложения за продукти, които според нас биха били най-подходящи за Вас
  • Да подобрим начина на поднасяне на информацията
  • Да подобрим предлаганите от нас услуги
  • Да позволим участието Ви в конкурси, промоции, томболи, анкети и други
  • Да обработим по-бързо Вашите поръчки
  • Да Ви помолим да дадете оценка на предлаганите от нас продукти и услуги
  • Да се свържем с Вас (по телефон, директно през сайта или по електронната поща)

Как защитаваме събраната информация?

Периодично нашият сайт се сканира за пробиви в сигурността с цел да осигурим безопасната употреба на сайта. Ние използваме сканиране за вируси и зловреден софтуер.

Ние използваме “бисквитки”?
Бисквитките са малки файлове, които сайтът или някой от нашите партньори записва на Вашият компютър посредством уеб браузъра (стига да не сте забранили това). По този начин, сайтът успава да разпознае Вашият браузър и да запише определена информация. например, ние използваме бисквитки за да управляваме вашата “Количка за пазаруване” и да успеем да завършим поръчката Ви. Друг начин за използване на бисквитките е да научим повече за Вашите предпочитания към стоки и информация, на база на търсената от Вас информация на нашия сайт. Обработвайки тази информация ние се опитваме да Ви предоставим по-добро обслужване и по-подходящи стоки и услуги. Бисквитките ни помагат и да събираме и анализираме данни за посещенията на нашия сайт и начина на употребата му.
Използваме бисквитки, защото:
  • Те ни помагат да запаметим и обработим поръчката ви в Количката
  • Да разберем и запаметим предпочитанията на потребителите при следващото им посещение на сайта
  • Да управляваме рекламните си кампании
  • Да събираме и анализираме информация за посещенията на сайта. В тази връзка е възможно да използваме услугата на трети страни за събирането и анализирането на тази информация.

Вие можете да настроите Вашият компютър да Ви предупреждава всеки път щом получи “бисквитка” или можете напълно да изключите записването на “бисквитки”. Това се извършва от настройките на Вашият браузър. Всеки браузър е различен, така че проверете в секция “Помощ” за да намерите указания за настройването на “бисквитките” във Вашият браузър.

Ако решите да изключите “бисквитките”:
В случай, че напълно изключите бисквитките, някои от възможностите на уебсайта ще бъдат недостъпни или няма да функционират правилно. Въпреки това можете да направите поръчка като се свържете с нас по телефона или по електронната поща.
Декларация за трети страни
Ние не продаваме, заменяме или споделяме по какъвто и да било начин Вашата лична информация с трети страни.
Third-party links
Occasionally, at our discretion, we may include or offer third-party products or services on our website. These third-party sites have separate and independent privacy policies. We therefore have no responsibility or liability for the content and activities of these linked sites. Nonetheless, we seek to protect the integrity of our site and welcome any feedback about these sites.

 

Google

Google’s advertising requirements can be summed up by Google’s Advertising Principles. They are put in place to provide a positive experience for users. https://support.google.com/adwordspolicy/answer/1316548?hl=en

We use Google AdSense Advertising on our website.
Google, as a third-party vendor, uses cookies to serve ads on our site. Google’s use of the DART cookie enables it to serve ads to our users based on previous visits to our site and other sites on the Internet. Users may opt-out of the use of the DART cookie by visiting the Google Ad and Content Network privacy policy.
We have implemented the following:
Remarketing with Google AdSense
Google Display Network Impression Reporting
Demographics and Interests Reporting
DoubleClick Platform Integration
We along with third-party vendors, such as Google use first-party cookies (such as the Google Analytics cookies) and third-party cookies (such as the DoubleClick cookie) or other third-party identifiers together to compile data regarding user interactions with ad impressions and other ad service functions as they relate to our website.
Opting out:
Users can set preferences for how Google advertises to you using the Google Ad Settings page. Alternatively, you can opt out by visiting the Network Advertising initiative opt out page or permanently using the Google Analytics Opt Out Browser add on.

 

California Online Privacy Protection Act
CalOPPA is the first state law in the nation to require commercial websites and online services to post a privacy policy. The law’s reach stretches well beyond California to require a person or company in the United States (and conceivably the world) that operates websites collecting personally identifiable information from California consumers to post a conspicuous privacy policy on its website stating exactly the information being collected and those individuals with whom it is being shared, and to comply with this policy. – See more at: http://consumercal.org/california-online-privacy-protection-act-caloppa/#sthash.0FdRbT51.dpuf
According to CalOPPA we agree to the following:
Users can visit our site anonymously.
Once this privacy policy is created, we will add a link to it on our home page or as a minimum on the first significant page after entering our website.
Our Privacy Policy link includes the word ‘Privacy’ and can be easily be found on the page specified above.
Users will be notified of any privacy policy changes:
On our Privacy Policy Page
Users are able to change their personal information:
By emailing us
By logging in to their account
How does our site handle do not track signals?
We honor do not track signals and do not track, plant cookies, or use advertising when a Do Not Track (DNT) browser mechanism is in place.
Does our site allow third-party behavioral tracking?
It’s also important to note that we allow third-party behavioral tracking

 

COPPA (Children Online Privacy Protection Act)

When it comes to the collection of personal information from children under 13, the Children’s Online Privacy Protection Act (COPPA) puts parents in control. The Federal Trade Commission, the nation’s consumer protection agency, enforces the COPPA Rule, which spells out what operators of websites and online services must do to protect children’s privacy and safety online.

We do not specifically market to children under 13.

 

Fair Information Practices

The Fair Information Practices Principles form the backbone of privacy law in the United States and the concepts they include have played a significant role in the development of data protection laws around the globe. Understanding the Fair Information Practice Principles and how they should be implemented is critical to comply with the various privacy laws that protect personal information.

In order to be in line with Fair Information Practices we will take the following responsive action, should a data breach occur:
We will notify the users via email
Within 7 business days
We also agree to the Individual Redress Principle, which requires that individuals have a right to pursue legally enforceable rights against data collectors and processors who fail to adhere to the law. This principle requires not only that individuals have enforceable rights against data users, but also that individuals have recourse to courts or government agencies to investigate and/or prosecute non-compliance by data processors.

 

CAN SPAM Act

The CAN-SPAM Act is a law that sets the rules for commercial email, establishes requirements for commercial messages, gives recipients the right to have emails stopped from being sent to them, and spells out tough penalties for violations.

We collect your email address in order to:
Send information, respond to inquiries, and/or other requests or questions.
Process orders and to send information and updates pertaining to orders.
We may also send you additional information related to your product and/or service.
Market to our mailing list or continue to send emails to our clients after the original transaction has occurred.
To be in accordance with CANSPAM we agree to the following:
NOT use false or misleading subjects or email addresses.
Identify the message as an advertisement in some reasonable way.
Include the physical address of our business or site headquarters.
Monitor third-party email marketing services for compliance, if one is used.
Honor opt-out/unsubscribe requests quickly.
Allow users to unsubscribe by using the link at the bottom of each email.

If at any time you would like to unsubscribe from receiving future emails, you can email us at
Follow the instructions at the bottom of each email.

and we will promptly remove you from ALL correspondence.

 

Contacting Us

 

If there are any questions regarding this privacy policy you may contact us using the information below.

hhhhhh.com
hhhhhh

hhhhhh, hhhhhh hhhhhh

hhhhhh
hhhhhh
Last Edited on 2016-05-13

 

 

Този уебса

This site uses cookies – small text files that are placed on your machine to help the site provide a better user experience. In general, cookies are used to retain user preferences, store information for things like shopping carts, and provide anonymised tracking data to third party applications like Google Analytics. As a rule, cookies will make your browsing experience better. However, you may prefer to disable cookies on this site and on others. The most effective way to do this is to disable cookies in your browser. We suggest consulting the Help section of your browser or taking a look at the About Cookies website which offers guidance for all modern browsers